LIVRAREA
MODALITATE DE PLATĂ :
Produsul va fi livrat prin firma de curierat cu plata ramburs, ramburs în cont colector sau prin transfer bancar în contul firmei,
cod IBAN: RO10INGB0000999907894979 deschis la banca ING .
MODALITATE DE RETUR :
Conform legislatiei romane in vigoare; Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea unui motiv.
Clientul este responsabil pentru “diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor”.
Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi si in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia adica mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c. Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
– Cadouri personalizate
– Tricouri personalizate
– Cani personalizate
– Perne Personalizate
– Mouse Paduri
– Si alte produse raspandite in categorii care prin natura lor pot fi personalizate
Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala cumparatorului , care va suporta in totalitate cheltuielile de transport ale returului. Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de Sc Safir Studio S.R.L. in termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare. Suma restuita in urma returului nu include si taxa de transport initial achitata.
Garantia Produselor: Returnarea produselor care sunt incadrate in intervalul de garantie este obligatia cumparatorului. Cumparatorul este obligat sa achite transportul de retur pentru aceste produse.
Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat sau desfacut va rugam sa refuzati primirea acestuia in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. In caz contrar orice reclamatie ulterioara este declarata nula.
Daca produsul primit este deteriorat sau defect va rugam sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e-mail contact@safirshop.ro sau la numerele de telefon puse la dispozitie pe site la sectiunea Contact Safir Gift.